FAQ
Szczegółowy proces wypożyczenia znajdą Państwo w zakładce “Jak wygląda wypożyczenie”.
Ze względu na szybko zmieniające się wymiary niemowląt rezerwacje przyjmujemy nie wcześniej niż 3 tygodnie do przodu. Zapisy trwają do środy przed uroczystością lub do wyczerpania kompletów.
Rezerwacje wysyłane są w poniedziałki i wtorki przed uroczystością. Dostawa 24-48h (za pośrednictwem Paczkomat lub Kurier InPost). W przypadku uroczystości w tygodniu dzień wysyłki ustalany jest indywidualnie.
Zestaw (bez prania) należy odesłać w pierwszym dniu roboczym. Szczegółowy proces zwrotu znajdą Państwo w zakładce “Wysyłka i zwrot”.
Nie. Praniem oraz odplamianiem zestawów zajmujemy się po otrzymaniu zwrotu. W przypadku uplamień kolorowych, przed odesłaniem, należy delikatne i ręcznie je zaprać.
Nie. Wszelkie zmiany w kroju oraz wyposażeniu zestawu są zabronione.
Tak. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie.
Kaucja za wypożyczenie rozliczana jest zgodnie z informacją dostępną w zakładce “Warunki zwrotu kaucji”.
Kaucja może zostać zatrzymana w przypadku trwałego uszkodzenia lub brak zwrotu danego elementu. Szczegółowy zakres warunków zwrotu kaucji znajdą Państwo w zakładce “Warunki zwrotu kaucji”.
Tak, wszystkie zestawy przed ich wysłaniem są prane (hipoalergiczny płyn Lovela), prasowane (parowo), odświeżane – gotowe do założenia.
Celem prawidłowego doboru rozmiaru zaleca się przeprowadzenie pomiaru dziecka zgodnie z instrukcją dostępną w zakładce “Instruktaż pomiarowy”.
Następnie otrzymane wymiary należy porównać z tabelą rozmiarów dostępną w zakłądce “Tabela rozmiarów”.
Jeżeli pomimo pomiaru dany element nie pasuje możliwe jest dosłanie zamiennika (pod warunkiem dostępności) zgodnie z zasadą: jeden element 50% kosztów, drugi i każdy kolejny 100 %. Należy pamiętać, że wypożyczający ponosi koszt przesyłki.
W przypadku chęci odesłania niewykorzystanego elementu należy dokonać zwrotu w ciągu 24h od otrzymania przesyłki. Koszt zwrotu ponosi wypożyczający.
Tak, w każdym momencie można domówić dodatkowe elementy. Należy jednak pamiętać, że rezerwujący każdorazowo pokrywa również koszt przesyłki.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku domówienia dodatkowego elementu, do otrzymanej już przesyłki, nie gwarantujemy idealnego dopasowania kolorystycznego.
Tak, umożliwiamy indywidualny dobór poszczególnych elementów.
Tak, na każdym etapie można anulować rezerwację. Nalezy jednak pamiętać o kilku zasadach:
1. Anulacja rezerwacji na więcej niż 6 dni przed wysyłką – 100% zwrotu.
2. Anulacja na mniej niż 6 dni przed wysyłką – 30 zł potrącane z kaucji.
3. Anulowanie rezerwacji po wysyłce – wpłacona kwota za wypożyczenie przepada.
Tak. Wypożyczającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji na otrzymany zestaw. W tym celu, w ciągu 24h od jego otrzymania, należy poinformować nas na adres: kontakt@wypozyczalniakruszyna.pl. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 48h.
W przypadku zwrotu wypożyczający pokrywa koszty odesłania niewykorzystanego zestawu.
Zwrot środków za niewykorzystaną rezerwacje zostaje uregulowany w ciągu 72h od otrzymania i weryfikacji zwrotu.
Nasza kolekcja opiera się na zestawach marki Abrakadabra. Dodatki to Mayoral oraz Christopher.
Możliwe jest odkupienie zestawu jeżeli jest on marki Abrakadabra, są Państwo pierwszym właścicielem zestawu oraz posiadają dowód zakupu. Zakup odbywa się na podstawie umowy kupna-sprzedaży.
Nie, jako wypożyczalnia świadczymy usługę wypożyczenia.
Dokładamy wszelkich starań aby każdy z przygotowanych zestawów był czysty i schludny. Należy jednak pamiętać, że oferujemy zestawy używane więc mogą nosić nieznacznie ślady użytkownia. Zachęcamy do zapoznania się z opiniami dotychczasowych klientów oraz galerii zdjęć zrealizowanych wypożyczeń w zakładce “Galeria”.